Få en stund för sig själv

Tanken var att Tindra skulle vara hos farmor lite grann så att det skulle gå lite smidigare för mig att handla mat, men det hela slutade med att även Moa stannade kvar hos farmor för att busa! Så det blev lite vardagslyx på en gång. Sitta i bilen och skruva upp volymen och lyssna på bra låtar (som JAG får välja) är ju en humörhöjare bara det. Eller att få gå igenom affären utan att behöva förklara varför Tindra inte ska få det och det och det och det... Med en bebis som inte har förstått vitsen med att ta flaska och som tycker att mat är överskattat så blir ju inte stunderna jag kan göra någonting själv alltför långa eller många, så att få sitta i bilen och lyssna på Coconut Tree på högsta volym utan att behöva tänka på små känsliga öron, det är guld värt.

Tänkte försöka få en stund för mig själv ikväll med, men det borde inte vara så svårt när A kommit hem. Köpte hem fotskrubb och fotlotion från RESQ som jag hoppas kan göra underverk :) På sommaren har jag en tendens att "glömma" skorna och springer in och ut lite hursomhelst och... ja, vi kan väl säga att det syns och låta det vara med det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0