Hemma igen

Så var vi hemma igen efter vår lilla "miniweekend". Skönt att komma iväg en sväng och få bli lite bortskämda :) Har haft det jättebra, även det om stundtals blev lite vemodigt med tanke på vad som hänt i Norge.

Som jag skrev tidigare så fick vi en jättegod smörgåstårta till lunch när vi kom dit, så det var tur att jag skulle ha en fuskhelg ;P Lägligt så kom solen fram oxå, så på eftermiddagen gick vi en promenad bland villakvarteren och kollade på massa fina hus. På kvällen köpte vi med oss mat hem från Greken och hyrde film. Bland annat blev det Trolljegeren och den var ju ingen höjdare direkt...

Stannade på Åsby på vägen hem igår och kikade lite och de har ju fått in så mycket fint! Då var det på sätt och vis ganska skönt att jag inte fick köpa något, annars hade jag nog inte kunnat välja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0