Onsdag

Idag har värmen kommit tillbaka, det var lite på tiden tycker jag :)

Vi var iväg idag hela familjen, åkte redan på förmiddagen och kom hem på eftermiddagen, ganska slut allihopa. Spenderade det som var kvar av eftermiddagen ute på gräsmattan. Någon (ok, det var jag) fick den briljanta idén att ta fram kubbspelet. Jag avskyr kubb. Tycker att det är bland det tråkigaste utespelet som finns. Men ändå. Förlorade tre omgångar mot Andreas, så avskyr det fortfarande. Bra, då vet jag det och behöver inte ta fram det nått mer i sommar!

Här skulle det läggas in en bild, men den var tydligen för stor. Jippi.

Imorgon ska jag och Moa in till stan en snabbis, ska köpa lite presenter åt några söta små flickor som har kalas på söndag :) Tänkte passa på om se om det finns nått kvar på Polarn o Pyrets rea, jackan jag vill ha sålde slut direkt när de reade den på webben, så hoppas den finns kvar i butik. Av det jag sett av höstens kollektion så verkar det inte bli mycket kläder därifrån som kommer få flytta hit. Tråååk. Hoppas på fint väder imorgon med, så att vi kanske kan komma iväg och bada lite. Andreas sista semesterdagar för denna omgång så vill hinna ha lite "riktig" sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0