Projekt: kök

Har denna vecka haft ett litet projekt, nämligen att mitt kök ska bli rent. Och då menar jag RENT. Har gjort en lista som ska bockas av punkt för punkt och då ingår allt, från att göra rent ugnen till att putsa fönster och torka av golvlisterna. Tretton punkter varav jag hann fixa fyra. Och en halv. Haha, går inte snabbt det här. Så det är vad jag har pysslat med idag. Ikväll tar jag med småflickorna hem till mina föräldrar så att karln får kolla på hockey i lite lugn och ro.

Googlade kök för att hitta nån rolig bild men kom bara upp massa sjukt snygga nyrenoverade kök. Så nu blev jag lite deprimerad istället. Googlade smutsiga kök så nu är jag lite äcklad oxå. Deprimerad och äcklad alltså. Det är väl bara att gå och byta en bajsblöja då, när man ändå är på det humöret menar jag (och nej, ska inte googla på bajsblöja, även om tanken uppenbarligen slog mig!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0