Västeråsshopping

Idag var jag, Andreas och Moa nere på stan när Tindra var på dagis. Tanken var att jag skulle köpa amningskläder och amningsbh. Gick ju sådär. Handlade lite, men blev inte riktigt det vi hade tänkt oss. Blev billigt i alla fall:

* Amningsblus på H&M, betalade 49 kr istället för 199.
* T-shirt till Tindra och luvtröja till Moa på Polarn o. Pyret, betalade 202 kr istället för 500 kr.
* Regnjacka till Tindra från Lindex, betalade 174 kr istället för 249.

Så 425 kr istället för 948 kr känns ganska bra =) Men, måste fortfarande hitta kläder till mig. Med tanke på hur jag mått efter den här turen kommer det nog dröja innan jag vågar mig ut på en shoppingtur igen. Andreas påminde mig så fint om vad sköterskorna sagt på lasarettet: "Det tar månader att bygga upp en muskel, men bara minuter att förstöra den". Muntert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0