Dagen som var

Jösses, vilken dag jag har haft! Den har verkligen bjudit på båda det ena och det andra... Imorse åkte jag och flickorna till Lisa och barnen. Var en helt underbar dag, fullt med massor av prat. Det tenderar att bli så när vi inte sett varandra på ett tag... Klok som hon är så hjälpte hon mig komma fram till lösningen på ett problem, men jag vet inte om jag vågar ta tag i det riktigt...

Har även fattat ett annat beslut efter mycket om och men och kort efter det fick jag reda på roliga nyheter (som jag dessvärre inte får berätta än), vilket gjorde att det tidigare nämnda beslutet kändes helt rätt. Jag vet att detta låter jättekryptiskt, men tids nog får ni reda på allt!

Nu ska jag vila mina trötta ben (var ju zumba ikväll) och mysa lite med Tindra framför Nicke Nyfiken innan det är dags för henne att sova.


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Gud va nyfiken jag blir... kan du tala klarspråk?

2011-09-29 @ 21:04:17
Postat av: buy essay

You describe a lot of interesting situations in your life. People can know what do with them.

2012-03-30 @ 08:51:24
URL: http://custom-essay.ws/buy-essay.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0