Dags att ta en paus

Det här blir mitt sista inlägg på bloggen för ett tag. Har funderat på detta ett tag och kommit fram till att det är dags att ta en paus. Finns flera anledningar till det. Ett är att bloggen inte riktigt är som jag vill att den ska vara. Jag vet i nuläget inte riktigt vad det är som ska ändras, men vet bara att någonting behövs.

Idag är det exakt 11 månader sen jag startade bloggen och skrev första inlägget. Jag som inte ens gillade bloggar och inte läste en enda! Nu sitter jag här med två (!) bloggar och följer slaviskt flertalet andra. mariascupcakes är ett annat skäl till att jag tar en paus. Jag har fått sånt otroligt gensvar på den bloggen trots att det inte var länge sen jag startade den, så väljer därför att satsa på den.

Pausen kan vara en vecka. Den kan vara en månad. Den kanske varar för alltid. Jag vet faktiskt inte. Oavsett vilket är jag jätteglad att ni har läst och hoppas att ni en dag kanske hittar tillbaka! ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Hej! Du har tidigare varit med och tävlat om en Decomax dekorationssprits. Nu är det väl ändå dags att vinna en? :) Jag har startat upp en tävling idag - där du har chansen att kamma hem en Decomax lagom innan allt pepparkaksbak ;) Var gärna med!

2011-11-24 @ 16:17:39
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: GOCHICK.SE

Kika bland våra glamorösa smycken bland kategorierna.

Tipsar att kika ringarna först!



För att få ett gratis smycke (valfritt) gå med i tävlingen!

Hurry up! En dag kvar only!



Anmäl dig här:

http://gochick.se/2011/december/gochick-contest-1.html#comment

2011-12-26 @ 14:43:30
URL: http://HTTP://GOCHICK.SE
Postat av: purchase term papers

Blogs should be very interesting for reading. People chould find interesting information in them.

2012-03-30 @ 08:50:13
URL: http://custom-essay.ws/term-paper.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0