Dax för gymnastik!



Nästa år ska projekt Rosor påbörjas. Har en tanke om att plantera klätterrosor som förhoppningsvis vill klättra upp på spaljen som leder mot baksidan. Försöka går ju alltid =) Bilderna tog jag i helgen i Åmål.

Ikväll var det äntligen dags för familjegymnastiken! Tror jag har varit mer förväntansfull än vad Tindra har varit, men jag kommer ihåg själv när jag gick på den som liten och hur kul jag tyckte att det var. Som tur är så verkade Tindra oxå tycka att det var kul. Min lilla klätterapa. Favoriterna var att få svinga sig i repet, hänga i ringarna och klättra upp och hoppa ner från plintarna.

Nu verkar det bli fotboll här på TV:n. Jag ska ställa mig i köket och förbereda en sak inför imorgon. Ska bli spännande att se om jag lyckas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0