En liten update

Nu är det inte långt kvar innan det är dags att börja åka hemåt. Ska åka utan guide denna gång, så vi får se om jag kommer hem eller var jag hamnar =) Dagarna har gått så himla fort, vi gör så mycket planer hela tiden men hinner knappt med hälften! Antar att det blir så med fyra småbarn som alla har sina tider då det ska ätas och sovas.

Har köpt en ny klänning till mig, jättefin! Blir perfekt till på fredag, då är det nämligen Ladies Night som gäller för mig! Fick reda på igår att jag hade fått biljetter, så blev minst sagt lite spontant. Får se om det kan ordna sig med skjuts och så, då kanske det kan blir ett par glas vin oxå =)


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag ska också på Ladies night! Ska bli grymt kul.

Kramar,

Carro

2011-09-22 @ 19:06:53
URL: http://thep3npushers.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0