Fira två födelsedagar


Kalasade idag på den förmodligen godaste tårtan som finns, princesstårta.

God kväll!

Vet inte riktigt vad det är med mig just nu, är så konstant trött. Mer än vanligt, menar jag. Både igår och idag har jag sovit en timme efter maten, för att överhuvudtaget orka vara vaken på kvällen. Vet inte om det faktum att det är mycket som händer framöver och att jag har mycket att tänka på som tar ut sin rätt.

Jaja, idag har vi i alla fall firat två födelsedagar! Min mamma har fyllt år i veckan och idag var det min systers tur, så vi passade på att fira dem båda två i Köping. Vi passade på att åka dit och bli bjudna på lunch oxå =) Tanken var att jag skulle låna symaskinen, men det hanns inte riktigt med.

Imorgon blir det en liten utflykt för mig och Moa på förmiddagen. Ska spana in den nya shoppinggallerian, med risk för att bli fattig misstänker jag! Ska försöka få tag på material till mitt lilla projekt jag har på gång oxå.

Ha en fin kväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0