God morgon!

Eller, ja klockan är redan efter tio, men fortfarande morgon! Moa har precis somnat igen och Andreas och Tindra är hemma hos farmor. Så jag har en timme alldeles för mig själv =)

Har precis fixat klart lite presenter, ikväll är det dags att fira de första födelsedagarna av många denna månad. Ska bli kul att få umgås lite med folk jag inte träffat på länge. Så hela eftermiddagen ska ägnas åt att fixa naglar, fixa hår, välja kläder, sminka mig. Det tar ganska lång tid har jag lärt mig när man har två små barn =)


Kommentarer
Postat av: Mimmi Naveed

Forgot to say, imorgon startas en ny omgång, vill du ha en påminnelse imorgon? :)

Puss

2011-09-10 @ 18:11:22
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0