Ladies Night

Ibland verkar det som att när man själv skjuter upp något väldigt länge, så är det någon annan som ser till att det blir gjort... Eller vad säger du Carro =)



Ikväll är det dags för Ladies Night! Jag och syster drar på oss klänningar och stärker oss med ett par glas vin innan vi åker in för en kväll full av... Haha, jag vet faktiskt knappt vad som kommer hända. Eftersom jag fick reda på i tisdags att jag skulle gå så har jag inte direkt stor koll. Men det visar sig! Större delen av dagen kommer gå åt att se till att det blir smidigt ikväll, så att Moa får äta i precis rätt tid och att hon har sovit rätt antal timmar och vid rätt tid, så att det inte blir något strul med hennes läggning ikväll. Har även förberett vår mat, allt för att underlätta när allt ska ske samtidigt, med smink/hår/kläder/laga mat/äta mat/mata bebis/få i Tindra mat. Tänk när det bara var att hoppa in i duschen och sen fixa smink och kläder så var man klar sen.

Girl´s Night Out. Aah, längtar!


Kommentarer
Postat av: Carro

Absolut! :)

Åh vad jag ser fram emot ikväll. Bara det där glaset med vin, var ju bara 1,5 år sedan. Drack mitt sista glas i början av maj ju, FÖRRA året!!! Galet. Ha en kanonbra kväll..!

2011-09-23 @ 14:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0