Lite fixa o dona

Det var en lycklig liten fröken jag lämnade på dagis imorse! Hon tillhör nämligen de stora barnen nu och då får man ta med sig en liten matsäck och gå på utflykt till skogen på tisdagar :)

Själv ska jag ägna förmiddagen åt att fixa lite här hemma. Har fullt med saker att göra i veckan och måste planera lite hur jag ska få allt att gå ihop. Bland annat ska det bakas två sorters chocolate chip cookies och en massa cupcakes till ett dop i helgen och det ska förberedas tårtbottnar till nästa helg. Det ska fixas kläder till dopet, jag ska ev in en sväng till jobbet, ska träffa Lisa imorgon och på fredag är det middag och bio som gäller. BVC på torsdag och fotografering på dagis på fredag, som det ska fixas kläder till. Och familjegympa ikväll och zumba imorgon, haha, jag kan hålla på hur länge som helst. Tänk vad lugnt och skönt det kommer bli för mig när jag börjar jobba igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0