Måndag!


I Åmål fikade vi på lördagen på ett jättemysigt kafé. Vit stående träpanel, runda fönster och en utsikt mot sjön. Verkligen jättemysigt och där serverades nog den godaste kladdkakan jag någonsin ätit!
 (Tyvärr var det Andreas som valt att äta den, så blev bara en smakbit för mig :( )



Hemma igen och på en gång är det dags att ta tag i vardagsbestyren! Lite tråkigt det där, så skönt att kunna släppa allt när man åker iväg. Tur att det inte är så långt kvar tills jag och tjejerna åker iväg igen =)

Dagen har varit lugn hittills. Tindra har varit på dagis och jag och Moa har varit en snabbsväng till Bauhaus på förmiddagen. Hade tänkt träna första passet efter sommaruppehållet ikväll, men lugnar mig lite eftersom jag hostar så mycket fortfarande. På onsdag är det dock dags, då blir det zumba!

Nu ska vi se om jag äntligen kan ta och beställa gardiner till sovrummet, bara skjuter upp det hela tiden...


Kommentarer
Postat av: william

fin ljuslykta:DD



SV; tackar:DDD



Vad tycker du om mina Modellbilder som jag har tagit:D?

2011-09-05 @ 18:32:35
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Zara

Vad fin bloggen har blivit!!

2011-09-05 @ 21:52:01
URL: http://zaramellqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0