Redan fredag

Idag har vi strålande sol och värme i luften, så härligt! Jag satte barnen i vagnen och begav mig ut på en powerwalk imorse. Man kan lugnt säga att det blir lite extra motstånd när man drar en vagn lastad med 20 kilo barn =) Tyvärr blev det inte så lång promenad som jag hade önskat, det var en ung dam som tyckte att det var alldeles förskräckligt jobbigt att gå på promenad, fastän hon mestadels stod på ståbrädan! Nu på eftermiddagen tänkte jag att vi skulle bege oss ut igen, denna gång får Tindra cykla till lekparken i närheten. 

Och fredag är det idag! Tycker den här veckan har gått jättefort, men det kanske är för att jag inte jobbar ;P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0