Tävling hos Sockerrus

Kommer ni ihåg mina macarons jag visade bild på för inte så länge sen? De där som inte direkt var nå snygga och egentligen inte alls var nå lika hur macarones egentligen ska se ut? Well, nu har jag chans att öka mina chanser att nån gång få till ett par riktiga macarones! Sockerrus Har nämligen en tävling nu tillsammans med webbutiken Mika Design!


Tävla hos Sockerrus och vinn ett supersmart Macaronsetet (med macaronmatta, en decomax och en liten receptbok) från webbutiken Mika Design.

Setet innehåller en macaronmatta, en decomax och en liten receptbok. Och den där mattan! Den verkar som gjord för mig =) Du spritsar direkt på mattans ringar, vars kanter gör så att smeten inte rinner ut. Kakorna blir jämna i kanterna och dessutom lika stora. Just det sistnämnda låter lite som en dröm för mig, så slipper jag och sitta och rita rundlar på bakplåtspappret (japp, gjorde detta förra gången!).

Det enda man behöver göra för att delta är att tipsa om tävlingen på sin blogg alternativt dela tävlingen med sina vänner på facebook, samt att gilla Mika Design på facebook. Så det enda som kvarstår för mig nu är att meddela sockerrus att jag deltar och sen hålla tummarna!

Och mina macarons... Det var de här:


...så nu förstår ni kanske varför detta är en tävling jag verkligen vinna?


Kommentarer
Postat av: jessamy

Tävlar i den jag med :) Tror dock inte jag kan göra såna där saker :)



2011-09-26 @ 20:56:22
URL: http://jessamys.blogspot.com
Postat av: jessamy

Tävlar i den jag med :) Tror dock inte jag kan göra såna där saker :)



2011-09-26 @ 20:56:30
URL: http://jessamys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0