Tips höstskor

Nu har jag äntligen beställt höstskor till Tindra. Var lite tråkig och körde "säkert", dessa skor hade hon nämligen förra hösten oxå. Men de är verkligen jättebra och av superbra kvalité! Skorna hon hade förra året ser inte ens ut att vara använda, så hoppas detta exemplar håller lika bra.


Kavat Nord 599 kr

Beställde dem från Ellos och tack vare ett erbjudande slank det med en blus till mig oxå, fick den "gratis" eftersom jag kom över en viss summa. Hoppas bara på att den är fin i verkligheten, brukar inte beställa kläder från Ellos eftersom jag så gott som alltid blir besviken. Velade fram och tillbaka vilken färg jag skulle ta och till sist blev det en grå. Igen. Grå verkar vara det nya svarta för mig, har bara köpt gråa tröjor/blusar den senaste tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0