All Star

Middagen i Stockholm åt vi på All Star. Jag tog min paradrätt ceasarsallad. Den var god,
även om jag ätit godare förut.
 
Flera olika varianter av hamburgare fanns det, de flesta lät riktigt riktigt goda.
 
Ett stort plus var barnmenyn, som hade flera olika alternativ för 50 kr styck.
 
All Star var restaurangen vi åt på när vi var i Stockholm i helgen. Helt okey mat och vi kommer säkert äta där i helgen igen, eftersom den ligger i samma hus som hotellet vi ska bo på. Då kanske jag hinner testa pannacottan som fanns på efterrättsmenyn, den verkade mycket lovande! Jag märker helt klart vart mitt intresse ligger när vi planerar vad vi ska göra i helgen, eftersom jag har en del restauranger, fik och bakrelaterade affärer att hinna med :)
 
Denna dag har gått i rasande tempo hela dagen. Hela förmiddagen spenderades åt att röja ordentligt i garaget (gud vad det är skönt att röja bort sådant som inte används) och efter lunch städades huset och Andreas klippte gräsmattan. Resten av eftermiddagen hade vi Andreas syskon här, spelade spel och åt en höstig köttgryta med bland annat nyplockade kantareller. Och kvällen har gått åt till att uppdatera bloggar, redigera bilder och beta av mejllistan! Det är nog inte bara barnen som kommer sova gott inatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0