Dagisförberedelser

Ett nytt regnställ till Tindra blev det idag. Fröken fick välja färg själv och inte helt otippat blev det rosa!
 
Är precis hemkommen från en liten shoppingtur. Egentligen skulle vi ha åkt och badat idag, men vädret ville inte riktigt detsamma. Jag gick mest och spanade in höstnyheterna, eftersom vi kommer ha två barn som börjar dagis snart så gäller det att vara förberedd. Det går ju åt en hel del ytterkläder, så det går ju inte att börja för tidigt! Har inte riktigt vant mig vid tanken på att Moa ska börja dagis, men redan på måndag är det dags för första besöket! Det här halvåret sedan jag började jobba igen efter föräldraledigheten har verkligen gått så fort! Men först har jag lite semester att se fram emot i alla fall, imorgon är sista dagen jag jobbar på ganska lång tid =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0