Parken Zoo

 
Oj, vilken dag det har varit! Större delen av den har jag och barnen spenderat på Parken Zoo i Eskilstuna med syster och Kenny. Vi hade tur med vädret, det var varmt och emellanåt riktigt soligt =) Första dagen som det kändes som att jag verkligen har semester och jag hoppas verkligen den känslan håller i sig! Tog massor med fina bilder men de får nog vänta till imorgon, nu är det mest sängen som lockar för min del. Heldagsutflykt, mellanlandning hemma för att tvätta, laga mat och diska och sen avslutningvis ett stenhårt zumbapass är ungefär det jag orkar med just nu. Imorgon väntar dessutom ytterligare en utflykt (en mycket efterlängtad sådan, om nu vädret är med oss igen), packning inför onsdag, övernattningsgäst samt bakning inför resan. Hoppas att ni oxå har fått njuta av solen idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0