Godaste salladen

Nu i sommar är favoritmaten en god sallad! Det gäller att passa på när det är säsong för grönsaker, för det är nu de smakar som bäst =) Denna sallad åt jag till lunch igår, på en filt på gräsmattan i härligt solsken. Sommar ♥
 
 
Oftast består min sallad av isbergssallad, ruccola, gurka, körsbärstomat, salladslök, rädisor, fetaost och kyckling. Denna gång lyxade jag till det lite och hade i lite stekt bacon. Det som ger salladen det lilla extra är en skvätt rapsolja och lite salt och peppar innan allt blandas. Ceasardressing från Erik Lallerstedt och den är klar, så god!
 
Nu ska jag ta och göra mig iordning, har faktiskt bokat tid hos frisören åt mig nu på förmiddagen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0