Kort sommar

Passade på att ta lite bilder med nya objektivet när solen ändå var framme...
 
 
Vi fick ett par dagar med sol i alla fall innan regnet kom tillbaka! Lägligt nog kom solen fram över helgen, så hela lördagen spenderade vi ute i trädgården: grillade med syster och Kenny, åt färska jordgubbar och hallon med glass till efterrätt, Tindra badade vattenspridare. Andreas var bortrest, så det var skönt att ha lite sällskap över dagen.
 
Märker att jag mer och mer börjar ställa in mig på att det snart är höst, trots att jag inte ens har börjat min semester än! Har till och med beställt en höstjacka till Tindra redan... Längtar mer och mer efter min semester nu, när det börjar närma sig. Ett par veckor fulla med utflykter och små resor tillsammans med barnen är redan inplanerade och förhoppningsvis ska det väl blir lite badväder snart oxå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0