En helg som flög förbi

Sötaste Tindra i nya höstkappan från H&M. Funderar på att köpa lite finare stövlar att ha till, så får jag ha
mina ifred ;) Höstskor från Kavat.
 
Oj, den här helgen bara försvann. Inte så konstigt kanske, med tanke på hur mycket som har hunnits med. Stod i köket större delen av gårdagen (bakade en födelsedagstårta) och kvällen spenderades på en födelsedagsfest. Idag bakades det cupcakes till ett uppdrag jag har och efter det kom mina syskon på besök och det skulle lagas mat och sen bjudas på söndagslunch innan vi åkte vidare till Andreas bror för att diskutera semesterplaner. Och det var den helgen! Så nu sitter jag här ganska trött och slut och försöker inse att det är dags att jobba imorgon igen. Och träna zumba, äntligen är det dags igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0