Fulltecknad helg

Denna helg har varit galet fulltecknad, har knappt hunnit sitta vid datorn, vilket egentligen är något positivt när jag tänker efter ;) Igår lördag blev det promenad på förmiddagen, sedan fixade jag i trädgården till eftermiddagen då det blev sen lunch: grillat för första gången! Sen lite mer trädgårdsfix innan Micke kom, då blev det fika. Sen kom min mamma och mormor och mitt i allt detta var jag tvungen att duscha och fixa iordning mig för Ellys fest. Idag var vi i Västerås hela familjen och sen när vi kom hem var det städ, bada Tindra, tvätta och allt sånt som måste fixas. Hann en minipromenad och har sen haft tv-kväll hela kvällen. Sååå, fullt upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0