Underbar påskhelg

Synd att inte det inte är fyradagars helger varje vecka, hade suttit fint =) Inte för att det spelar någon större roll för mig så, men Andreas får ju vara hemma och man hinner göra så mycket! har haft en riktigt skön helg, kanske märks eftersom jag knappt hunnit blogga nånting på hela helgen. Efter att ha ätit påskbord hos Andreas mamma igår så lämnade vi kvar Tindra som skulle sova över och åkte hem. På kvällen var vi ett par stycken som grillade och bara umgicks, jag drack vin :) Riktigt fint var det att sitta i solstolen sen eftermiddag med trevligt sällskap och ett vinglas i handen. Sovmorgon imorse och sen spenderades hela dagen ute på gården i solen och kvällen avslutas med att titta på TV med en sovandes Moa bredvid mig. MYS! Och det bästa är som sagt att helgen fortarande inte är slut. Imorgon blir det en tur till Vallby för en liten utflykt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0