Äntligen lördag


Bild tagen vid lekparksbesöket tidigare i veckan. Foto: Elinor Bsenko

Då var det lördag! =) En liten speciell dag för mig, för ikväll ska jag göra ett försök att komma iväg på bio med söta Kerstin. Eller försöka och försöka, jag åker iväg, stänger av telefonen (bio ni vet, man måste...) och håller sen tummarna att allt gått bra här hemma. Det borde det göra, planen är att mata Moa och sen lägga henne för natten innan jag åker iväg, så det borde gå bra. Var verkligen evigheter sen jag gjorde någonting själv utan barn så ska verkligen bli superkul. Filmen som får äran är Bridesmaids, verkar som att den ska vara riktigt bra. Bara tanken på att få sjunka ner i en stol bredvid en god vän, slappna av, skratta hur högt jag vill (utan att behöva oroa mig för att väcka sovande barn) och mumsa på lite mörk mintchoklad ger mig lyckokänslor i kroppen! 


Kommentarer
Postat av: Carolina

Bridesmaids är verkligen hysteriskt rolig så det är ett bra val :)

Postat av: Maria

Hej! =)

Ja, den var verkligen jättekul! Inte så ofta jag ser en "tjejfilm", speciellt på bio, så är glad att det blev den!

2011-08-07 @ 23:06:43
URL: http://franhallonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0