En sån Där dag idag

Om en dag börjar med att en misstänkt blöt Tindra kryper ner i sin säng (alldeles för tidigt på morgonen dessutom), då är egentligen det enda rätta att dra täcket över huvudet och sen ligga kvar resten av dagen. Men det klarar man inte så länge eftersom nu även din egen säng är blöt och luktar. Så här på eftermiddagen kan jag bara konstatera att jag skulle ha legat kvar i sängen. Ändå. Men, men. Jag försöker vara positiv: Tindra är nog Suras renaste unge efter den tredje duschen idag. Golvet behövde ändå skuras, likaså toaletterna och handfaten och nu har jag verkligen ett skäl till att inte skjuta upp det längre. Det är kul att tvätta. Jättekul, verkligen. Moa hade redan hunnit sova tio minuter dessutom, kan ju inte låta henne sova för länge.

Bara. Två. Timmar. Kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0