Fredag

Fredag idag och Andreas sista semesterdag :(

Vi pratade lite löst igår om att vi skulle åka till IKEA nu på förmiddagen, men imorse bestämde vi att jag skulle åka själv och titta, på så sätt blir alla gladare! Kom därifrån mycket nöjd =) (nee, mitt shoppingförbud gick inte så bra, höll ut i ungefär tre veckor tror jag...) Nu på eftermiddagen ska jag stöka lite i köket som vanligt samtidigt som kusin Felix kommer hit och busar lite. Sen ska jag fixa ordning mig, drinkkväll hos Hanna i Hallsta ikväll (japp, en barnfri kväll två helger i rad, vet inte vad som händer riktigt men gillar det!).

Om ett paket blev skickat i förrgår, borde jag inte få det idag då? Vill haaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0