Gäsp -tidig morgon!

Fråga mig inte varför jag är uppe redan nu, jag vet det knappt själv. Har sovit så dåligt inatt så kändes väl inte riktigt lönt att ligga kvar och fortsätta plåga sig själv. Aningens trångt med två vuxna, en treåring och en bebis i en 160 cm bred säng. Minst sagt. Moa som fått den trevliga vanan att vakna ett par gånger varje natt bara för att skrika. Håller i sig ett tag, varken att försöka mata eller trösta hjälper och jag är den enda som vaknar av det, superkul, verkligen! Sen de vanliga matningarna på det...

Moa som förresten blir sex månader idag! Så på eftermiddagen blir det lite fika här =) Kanske därför jag är uppe, har jag mycket att göra vill jag börja fixa på en gång, så jag slipper stressa. Ska även hinna med en sväng och träffa mormors syskon nu på förmiddagen, som är här på besök från Finland. Kvart över sju bara... Hjälp...


Sommarens tuffing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0