Inreda ett hörn

Det börjar bli dags för Moa att flytta till eget rum, tror att både hon och vi kommer sova bätte då. Men det kommer ta ett tag tills det är dags, för innan dess ska det målas och inredas och fixas och donas lite mer. Gårdagens tripp till IKEA resulterade i alla fall i ett nytt och mindre skrivbord, eftersom det vi har är så stort och eftersom vi måste flytta ut det till vardagsrummet, vill vi istället ha ett så litet bord som möjligt. Andreas skruvade ihop det igår så det är väl bara att börja snart, antar jag :) Ska försöka mig på att bygga en egen anslagstavla att ha ovanför, så att det ser lite mer sammanhängande ut och inte bara som ett skrivbord i ett hörn. Även om det är det det är. Ny lampa och ny stol står på inköpslistan. Lampan är nog bestämd, ska titta runt lite mer bara, men gillar verkligen denna. Stol däremot... Vet hur jag vill att den ska se ut, men vet inte var den finns :P


Lampa "Barometer" från IKEA


Skrivbord "Linnarp" från IKEA 


Kommentarer
Postat av: Julle

Tror vi har liknande smak, Maria. Lampan står redan på min "Att-köpa"-lista och skrivbordet har potential att hamna där med. : )

2011-09-19 @ 10:22:36
URL: http://buz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0