Tanke-träsk på en måndag


Trött liten Moa, som somnade i sin matstol...

Nu sover äntligen båda barnen! Har längtat efter den här stunden hela dagen, när man kan sätta sig ner och bara göra vad man vill. Eller i mitt fall, uppdatera bloggen =)

Syster är här just nu och spelar Donkey Kong med Andreas, så då passar jag på att få en lugn stund. Var in till Maxi med syster idag och sen var Micke här en sväng. Jag försökte mig även på att baka lite, men det gick lika bra som igår... Alltså, inte.

Känns som att jag har fastnat i ett "tanke-träsk" just nu. Jag känner att det är så mycket jag vill göra och så mycket jag vill åstadkomma att jag inte riktigt vet hur eller var jag ska börja. Blir lite småstressad ibland över att jag är föräldraledig och liksom "står still", samtidigt som jag verkligen försöker ta vara på den här tiden och komma till rätta med vad exakt det är jag vill. Klurigt, det där. Är väl inte lastgammal, så har väl inte direkt bråttom, men sen är det det där med tålamodet. Vill helst ha allt klart i samma sekund (eller åtminstone sekunden efter) som jag bestämmer mig för något.

Imorgon väntar äventyr för hela familjen, ska nog ta och leta reda på någon karta så att vi inte hamnar helt vilse =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0