Gårdagens utflykt

Orkade inte uppdatera igår kväll, var helt slut efter dagen. När sen båda barnen hade hyfset att somna tidigare så passade jag på att bara göra ingenting.

Det var kul i Örebro =) Hittade in till ett parkeringshus på en gång och lyckades på känsla ta oss först till slottet och sen Stortorget. Att ta sig runt i ett slott med en stor barnvagn var inte det lättaste, så vi fick turas om att gå och kika lite. Tyvärr var inte direkt stora delar av slottet öppet för allmänheten om man inte gick en guidad tur, så vi fick inte se så mycket.

Vädret var lite sådär, växlade mellan stekande sol och regn. Vi lyckades alltid tajma vädret bra. Sitta inne på en restaurang och äta: sol ute. Köpa med sig glass att äta ute: regn. Såg även en hel del av alla konstverk som står utställda lite överallt (OpenArt), men jag tror de flesta budskapen gick över mitt huvud. Gick och strosade en del i affärer och lyckades hitta två affärer jag gärna åker tillbaka till! Mitt shopping är fortfarande starkt begränsat, men fick med mig en fin sak i alla fall, som jag hoppas kommer till användning i helgen...








Nu regnar det här igen. Ska ta och springa över till affären och köpa lite grönsaker till lunchen. Sen blir det nog att fixa lite fler muffins till helgen och hoppas på att allt går bra denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0