Kväller...

Det var en lycklig men trött Tindra vi hämtade hem idag. Så pass trött att hon, efter att ha kommit hem och badat, totalt bröt ihop för att hon var hungrig och jag inte hade börjat med maten. Lite flingor och mjölk senare så var det en fröken som sov så gott i sin säng. I ett par timmar i alla fall, hon hade inte fått på sig någon blöja efter badet (numera en dagtorr fröken!) så det var lite blött i sängen. Så nu har vi en fröken som är pigg här och inte vill sova, tror jag det, efter en nap på tre timmar skulle nog jag oxå vara ganska pigg =) Moa har iaf somnat, vet inte vad det är med henne. Vill inte sova, inte vara själv och inte äta. Har jag henne i knät lever hon rövare så att det knappt går att hålla henne.

Hoppas på bra väder för morgondagen, så att vi kan åka och bada. Andreas har ju semester nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0