Tre M

Mamma, motion, motivation. Har varit lite sisådär med motivationen den här veckan, men har ändå tagit mig ut och gått samt tränat lite styrka efteråt och har skött maten. Bara så tråkigt när man inte känner sig sugen på att träna... Oftast känns det bättre på en gång jag börjar och då flyter det på, men att det ska kännas så svårt först... Tror jag måste hitta nån träningsform som jag verkligen längtar till att få träna. När jag bodde i Strängnäs och Västerås bodde jag ju på gymmen, men det var mycket för att det var så himla kul! Ska nog börja köra några klasser i höst, hoppas att de är bättre nu än de var sist jag provade på.

Blev 40 minuters promenad imorse och sen styrka på det. Märks att man är mamma när man under träningen har en unge som kryper under mina ben, ställer sig bakom mig för att putta upp mig när jag gör benböj eller favoriten: sätta sig på mammas rygg när jag gör armhävningar (och nej, det orkar jag inte). Blev tvungen att amma mitt i träningen oxå, så då gav jag upp...

Kommentarer
Postat av: t

Vinnarna av dagens blogg är uppe nu, gå in och se om du vann! :)

Även om du inte vann finns det en ny chans idag igen.

Kraaam! :D

2011-05-01 @ 14:54:58
URL: http://thildathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0