Lördag


Den här bilden tog jag förra året, känns som att vi kanske inte riktigt är där än. Känns
som att jag bara går och väntar på att hösten ska börja, trots att det snart är oktober
redan. Har vi höst nu?

Äntligen börjar jag bli människa igen, nätterna den här veckan har inte varit nå roliga. Alldeles för många uppvak enligt min mening. Men nu är det i alla fall helg! En lugn, skön helg med inte många måsten alls. Har ägnat förmiddagen åt att baka en kaka att ta med hem till svärmor, dit vi är bjudna på lunch. Så snart Moa har vaknat och ätit tänkte jag att vi skulle ta en promenad dit, passa på att njuta av det fina vädret.

Hoppas ni får en fin lördag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0