Roligt med posten


Senaste numret av Plaza interiör -favorittidningen nummer 1- dök ner i brevlådan idag. Tjockaste numret någonsin med över 400 sidor, så det bådar ju riktigt gott!

God kväll söta!

Sitter och njuter lite av lugnet. Moa sover och Andreas och Tindra är på gympan, så det är alldeles lugnt och skönt i huset. Tänkte att jag skulle hinna bläddra lite i senaste Plaza innan det är dags att börja med kvällsmaten. Kom ett annat välfyllt paket i posten idag oxå, men det har jag inte hunnit packa upp än. Måste spara något roligt till imorgon oxå :)


Kommentarer
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan och snart händer det <3

Hej hej, hoppas att allt är bra? :).



Har igång en bunt med tävlingar i bloggen, bland annat Personlig Almanacka, valfria smycken, ljuslykta och två till kommer upp denna veckan!



Du hittar tävlingarna till vänster i bloggen eller i denna direktlänk:http://yarp.blogg.se/category/tavlingar.html



Om du inte gillar såna här kommentarer så ber jag om ursäkt,



Kram

Nathalié

2011-09-27 @ 18:51:05
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: english editing

In this jornal I read a lot of useful articles about repair. It helped to do it in my house.

Postat av: Michaela



kika gärna in på min blogg där jag skriver om mitt liv som småstads tjej med en dröm om att flytta till alanya där min pojkvän bor. bloggen kryddas även med min egen konst samt mode- och träningsinspiration.



ha en fortsatt bra fredag! kram

2012-03-30 @ 09:19:12
URL: http://michaelakivisto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0