Liens Camping

Utsikten vi hade från stugan ner mot övriga campingen. Solen lyste och det var riktigt varmt när vi kom fram!
 
Så varmt var det att vi faktiskt bytte om till badkläder och gick ner till stranden! Okey, det var kanske inte
supervarmt i vattnet, men det var åtminstone uppiggande ;)
 
Och det finns ju mycket skoj man kan göra vid vattnet ändå, kasta lera är en riktig höjdare om du frågar Moa ;)
 
I slänten precis nedanför stugen och i skogen runtomkring fanns det hur mycket blåbär som helst! Kunde
inte motstå utan plockade med mig en låda hem, så imorgon förmiddag ska det bakas här i köket =)
 
En liten promenad efter kvällsmaten hann vi med oxå, innan myggen jagade oss tillbaka in i stugan.
 
Hemma igen då =) Har varit ett härligt men intensivt dygn, men det blir ju lätt så med två små busar i sällskapet! Vi har i alla fall haft det mysigt och roligt med bad, promenader, korvgrillning, svampplockning, fiske (Tindra fick en håv av en som bodde på campingen så vi var såklart tvungna att prova fiskelyckan!), riktigt campingliv med andra ord! Nu ska jag leta lite efter ett recept på något gott att göra med kantareller, för visst fick jag med mig en påse hem =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0