Nya lampan

På ena sidan av skrivbordet står nya lampan, "Barometer" från IKEA. Har velat ha den länge till skrivbordet så nu äntligen tog jag tag i saken!
 
På andra sidan skrivbordet hittar man ofta Moa klättrandes, på jakt efter något som hon oftast inte alls får ha!
 
Idag åkte jag och Tindra in på en liten shoppingtur, dels för att göra något själva (eftersom hon är inne i en mycket mammig period) och dels för att minska listan på allt som behöver inhandlas inför hösten. Kom en liten bit på väg i alla fall, Tindra kom hem med flera par byxor och Moa tröjor. Dessutom fick både jag och Tindra nya träningskläder, hon för att hennes gymnastik snart startar igen och jag för att... uppmuntra mig själv och belöna mig för att jag kommit igång med träningen ;) Hittade hur mycket fint som helst i butikerna idag, kul för omväxlingsskull!
 
Nu är det dags att natta Tindra här, blir min tur varje kväll nu eftersom det bara är jag som duger. Lite tråkigt är det eftersom det har fungerat så bra så länge med nattningen, men det går väl över, så småningom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0