1a september


Gammal filofax från Akademibokhandeln, övrigt från Granit.
 
September är här, i mina ögon den första höstmånaden. September innebär för vår del att nästan två år av sjuskrivningar, havandeskapspenning, föräldraledighet och semester är slut och vi ska försöka skapa nya rutiner som en familj med fyra medlemmar. För att lyckas få ihop en fungerande vardag med respektive jobb, dagis, träning, fritidsaktiviteter och hushållssysslor känns det som att struktur samt ordning och reda är ett måste, så min gamla filofax har plockats fram ur gömmorna och uppdaterats med en ny kalender.
 
Jag ser verkligen fram emot att få komma tillbaka till vardagen! September innebär väntan på att ett beslut ska tas, väntan på att få besked om huruvida mina ansökningar har godkänts, att marknadsföringsmaterial ska tas fram av mig, inte mindre än två födelsedagar att fira, träningen drar igång igen (har varit ett litet uppehåll) för både mig och Tindra, nytt hallgolv ska läggas, flickornas höstgarderobar ska uppdateras. Mycket att se fram emot med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0