En överraskning

Riktigt bra bok, som på ett enkelt sätt beskriver vilka funktioner på kameran du ska använda
när. Enda nackdelen är att den får mig att vilja ha stativ, vidvinkelobjektiv och olika filter. För att
inte tala om en ny dator med photoshop till!
 
 
 
Ännu en jobbdag avklarad! Imorgon är jag dessutom ledig, så just nu känns det extra skönt =) Har även hunnit med att dammsuga, torka golv och städa i köket efter jobbet, så något sådant behöver inte hinnas med imorgon. Fick precis veta att min syster dessutom kommer hit och sover över ikväll, så nu ska jag bege mig till affären och köpa hem lite gott till ikväll, blev ju som helg mitt i veckan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0